Får jag en bekräftelse på att min beställning blivit godkänd?
Så snart vi mottagit din beställning skickas en orderbekräftelse till din angivna mailadress.
Vad kostar det att trycka?
Tryckkostnaden för klubbens grundtryck är inkluderat i priset för plagget. Kostnad för tilläggstryck som t.ex. namntryck tillkommer och står specificerad på produktsidan.
Kan jag stoppa eller ändra min order?
Du kan ändra eller avbryta din beställning samma dag som den läggs. Skicka ett e-postmeddelande till order@myfit.se med ditt ordernummer och information om du vill ändra eller avbryta din beställning. Efter denna dag är din beställning slutgiltig och kan inte ändras eller stoppas.
Returrätt förädlade produkter?
Förädlade produkter med unikt tryck såsom namntryck eller klubbemblem kan inte returneras.
Namntryck
För plagg med namntryck är beställningen bindande och returrätt gäller inte för denna produkt. Reklamationsrätt gäller enligt konsumentsköplagen.
Namntryck får max innehålla 20 tecken. Beställningar med olämpligt eller stötande textinnehåll kommer att nekas.
Betalsätt
Får jag en bekräftelse på att min beställning blivit godkänd?
Så snart vi mottagit din beställning skickas en orderbekräftelse till din angivna mailadress.
Vad kostar det att trycka?
Tryckkostnaden för klubbens grundtryck är inkluderat i priset för plagget. Kostnad för tilläggstryck som t.ex. namntryck tillkommer och står specificerad på produktsidan.
Kan jag stoppa eller ändra min order?
Du kan ändra eller avbryta din beställning samma dag som den läggs. Skicka ett e-postmeddelande till order@myfit.se med ditt ordernummer och information om du vill ändra eller avbryta din beställning. Efter denna dag är din beställning slutgiltig och kan inte ändras eller stoppas.
Returrätt förädlade produkter?
Förädlade produkter med unikt tryck såsom namntryck eller klubbemblem kan inte returneras.
Leverans
När kan jag hämta min beställning?
Avisering sker via e-post när din beställning är klar för upphämtning. Normal leveranstid är 10-15 arbetsdagar på lagerhållna produkter.
Vart hämtar jag upp min beställning?
Information om vart du hämtar upp din beställning skickas ut till dig via e-post.
Reklamationer
Hur reklamerar jag en produkt?
För att göra en reklamationsförfrågan ber vi dig kontakta Kundservice. Vänligen maila in tydliga bilder på orsak till reklamation, artikelnummer på det som du vill reklamera och ange webbordernummer. Vi kommer att ta din reklamation vidare för reklamationsbedömning och sedan återkoppla till dig i ärendet.